17 April 2012

7 weeks ku pregnent

wah..betapa happy nye aku n my hubby..bila dpt ujian positif pregnent...syukur alhamdulillah..p jumpa dr kat klinik ROZIKIN permas...wah..dia mmg kata dah 7 minggu n tarikh jangka bersalin 13 hb november 2012...

BKN DLM BOARD ,TP DLM PEROTTT

tengok...ARTIS KAN..WALAUPUN GANDUNG TP TETAP CUN..HE.HE











esoknya lak bangun gan kerisauan..aku kuar darah..banyak lak tu..my hubby risau weh...tel mak aku, mak aku kata x pe..relex ah.."ma pun penah mcm tu gak"".aku pun wat relex ah..x lama tu dlm gah ari pas aku masak ayam paprik, basuh cadar SFF yang d hadiahkan oleh puan jamilah sempena perkahwinanku...AKU PUN START SAKIT PEROT YANG MELAMPAU...pastu dlm jam 2pm..aku cangkung,,..plup...aku pun..





ni la yang kuar.dah besar kan..hua.hua 7 weeks

mcm ni lah yang kuar tu..hua.hua..pic d ambk di tenet

Tiada ulasan: