4 April 2012

SEMBONIA,SIJIL NIKAH&DG41

wah..ari ni banyak sey berita baik...pertamanya pg2 aku dpt tau makcik ku (MAKMUDA ) telah ke pej agama utk ambk sijil n kad nikah ku..n telah d pos kpd ku..sbg upanya....bg la dia RM100 utk wat  mkn n minyak..ye la, kan dah keje..x ya la kedekut sgt gan makcik2 kan...

keduanya pula surat pengesahan perlantikan..dah dpt dh..tarikh perlantikan DG 41- 20 OKT 2011..t ku pencen pun tarikh ni la..pepandai la kowang darap gan 60 tahun ya...tetiba terbayangkan wajah ku yang dah tua n berkedut..he.he..

ketiga lak ku dpt call dr ni 0391796889..SEMBONIA KL...aku dpt balik ganti rugi beg ari tu..beli mahal beb RM 392...pakai x sampai 2 bln dah terkopek kulit..aku terus hanto butik balik..pastu dpt la ganti baru..he.he..nak ambk warna itam la..same colour gan crocodile saya..he.he..

YA ALLAH....KAU MUDAHKANLAH SEGALA KERJA,TUJUAN, TUNTUTAN DAN SEBAGAINYA..aku memohon ke hadratmu..agar segalanya di permudahkan..amin...

Tiada ulasan: