16 April 2012

SUDAH TIADA SEMANGAT

minggu lepas..aku dah isi egtukar...sememangnya aku x MAHU ke MIRI ni..maklumlah ari tu (bln oktober) aku dah nak bergelar madam...jd bila dpt posting miri ni..x mau sebenarnya..aku pun silap..x minta tolong org tok uruskan hal posting ni..maklumlah terlalu yakin yang aku x kan posting luar dr JOHOR ..johor sek bayak, besar n x cukup cikgu..tah mcm mana tah d hantar kesini..hua.hua..

dah la d hantar kesini, aku juga tersilap posting patutnya..lagi la sedih..hua.hua..

pastu aku keguguran lak..gara2 tension n hentakan time naik n turun kapal terbang..mmg time balik cuti sem 1 tu mmg berlaku hentakan n gegaran yang kuat..tu yang aku gugur kot..lebih2 lg hatiku bukan d sini...hiksk..hiskkk.sedih kan..


aku dah isi pun eg tukar tu..hope la dpt..ya allah ...tolong lah kau makbulkan doa hambamu ini...

rasanya lau ku balik semenanjung x jd masalah kot..sbb kat sek ni dah ada 2 cikgu kaunseling yang x jd kaunselor n x mengajo..jd lau aku blah pun.mrk masih ada 2 kauselor lg..aku lak blik jd kaunselor yang x cukup d jb tu..lagi bagus..itu lah yang d namakan penggunaan sumber yang optimun n berkesan..jd aku x terseksa d sini n bahagia d sisi suamiku..
saja jak..muat naik video maulidur rasul yang ustaz amirul dah wat.he.he

Tiada ulasan: