21 April 2012

first steadman d FB-MENYAKITKAN HATI

makin x best dok MIRI ni..penat2 n semangat2 pun x guna....baru nak mula balik mood utk bekerja dan d sound....lg la menyakitkan hati.....hampa n kecewa sedang menguasai diri...ambk pendekatan wat bodoh sambil tangan di dada n mata ke atas..hua.hua...TU LA LUAHAN KU YANG PERTAMA

aku dok penat2 minggu ni dok jerit2 gn bdk2 PBSM ni..last d saoud lak oleh orang penting sek..hua.hua..geramnye..kalau dah rasa bagus sgt..baik ko jak yg wat..benci aku gn org yang bermulut bacin ni..HE.HE..

AKU mmg x suka dah dok MIRI ni..jauh dr keluarga n jauh dr segala2 yg kucintai..X DA benda yang dpt ilangkan Stress AKU ni..dah la baru jak lepas aku gugur..mood pun x menentu..nasib aku x lawan n sound balik...kalau x kompem malu n terkedu orang tu...dia INGAT AKU ni diam2 n leh d pijak...


NASIB aku masih waras n berakal...

1 ulasan:

Unknown berkata...

Sayang anggap la si-dia dicipta untuk menguji tahap keimanan kita kepada ALLAH, dan ayang pula sebaliknya. Ayang jgn sedih sgt nanti cepat tua hehehehe