5 Mei 2012

dia DATANG..

wah..happyne minggu ni bila my hubby sahkah dia akan dtg ke miri..5 mei 2012..jam 6pm sampai la..

5mei,
6pg..- aku bangun n solat..study utk exam KOAM di IPG MIRI
8.30pg - aku g exam
10.30 pg-aku dah melangkah keluar dr dwn exam

xcited sebenarnya mau p beli brg2 tok masak..

menu:
ASAM PEDAS
bahan:
1. lada kering(direbus n d blend bersama, halia, lengkuas, bawang merah besaq, bawang putih n belacan)
2. bunga kantan, serai n daun kesum n asam jawa(letak jak dlm periuk)
bahan2 di no satu itu ditumis hingga naik bau n masak..pastu letak jak air n letak semua bahan 2 lak..
pastu letak la garam+gula +ayam@ikan...
MUDAH KAN

KAILAN IKAN MASIN
1. sayur kailan(cuci bersih2 takut ada ulat, potong besaq2 spy best tok d mamam)
2. cili padi, bawang putih, merah n ikan masin (d tumbuk lumat2)
pastu mula la tumis bhn2 no 2 sampai naik bau..pastu letak la sayur n sedikit air...pastu letak la garam+gula +ayam@ikan...

menu ke-3 lak telur dadar, jd x yah la bg resepi k..simple sangat..semua owang tau wat..he.he

mak mentua kirim rendang ayam, mak sendiri kirim keropok 4 beg..banyak kan..he.he..

syukur sgt dia datang..dpt la hilangkan stress ni..my hubby bawak banyak roti dll..rasa seronok sangat..

lawatan dia ke sini 4 hari 3 mlm..

5-6 MEI-http://www.parkhotelmiri.com/
6-7 MEI-http://www.vhhotels.com/Parkcity%20Everly%20Hotel%20Miri.aspx
7-8 MEI-http://www.dynastyhotelmiri.com.my/

NAPE aku booking berlainan hotel
1. saja nak try otel2 tu
2. hari pertama d parkhotel tu semua hotel dah full..jd terpaksa ah mai cini..lg pun paling dekat dgn padang utk aku bertugas dlm pertandingan kawad kaki PBSM yang diadakan DI PADANG MAJLIS PERBANDARAN MIRI ni...bukak jak tingkap dah nampak padang tu..jd senang la myhubby mau skodeng aku..HE.HE..
3.nak rasa servis d semua hotel ni bangus@tidak..he.he

Tiada ulasan: